1. Menjalinkan hubungan baik antara MBJB dengan warga kota / para
pelanggannya.
2. Menyediakan maklumat-maklumat Penerangan dan publisiti berkenaan
program/aktiviti MBJB.
3. Mengendalikan aduan awam serta keratan akhbar yang berhubungkait
dengan MBJB.
4. Mengurus dan menyelaras lawatan-lawatan ke MBJB dan ke luar MBJB.
5. Bertanggungjawab dalam penerbitan bahan-bahan bercetak mengenai
perkhidmatan, pembangunan dan kegiatan MBJB.
6. Menyelaraskan program-program Pelancongan peringkat negeri/
kebangsaan / antarabangsa yang memerlukan penglibatan Majlis.
7. Mengenalpasti dalam mempromosikan produk-produk Pelancongan di
sekitar kawasan Bandaraya Johor Bahru.
8. Menguruskan dan memantau pelaksanaan sistem-sistem Kualiti yang
digunapakai oleh Majlis Bandaraya Johor Bahru
No comments:
Post a Comment